Folgen
Marcel Huettermann
Marcel Huettermann
Sonstige NamenMarcel Hüttermann
ZHAW School of Management and Law
Bestätigte E-Mail-Adresse bei zhaw.ch - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Components and outcomes of fan engagement in team sports: The perspective of managers and fans
M Huettermann, S Uhrich, J Koenigstorfer
Journal of Global Sport Management 7 (4), 447-478, 2022
532022
Esports Sponsorship: An Empirical Examination of Esports Consumers’ Perceptions of Non-Endemic Sponsors
M Huettermann, GT Trail, AD Pizzo, V Stallone
Journal of Global Sport Management, 1-26, 2020
532020
E-Health, fitness trackers and wearables—Use among Swiss students
R Seiler, M Hüttermann
Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2015 Proceedings, 2015
242015
Requirements for future digital visitor flow management
M Huettermann, T Thimm, F Hannich, C Bild
Journal of Tourism Futures, 2019
122019
The Influence Of Non-Transactional Fan Engagement On Merchandise Consumption
M Huettermann, T Kunkel
Sport Marketing Quarterly 31 (1), 48-61, 2022
62022
Swiss Marketing Leadership Studie 2018: Geschwindigkeit vs. Beständigkeit
B Rüeger, F Hannich, M Hüttermann, R Fuchs, A Suvada, DL Kübler, ...
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2018
42018
Esports fan engagement: A comparison of PC and console esports team fans
M Huettermann, A Pizzo
Frontiers in Sports and Active Living, 2022
32022
eSports Switzerland 2021
M Huettermann
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
3*2021
Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport - Eine Fallstudien-Analyse der Vereinsmarke FC St. Pauli
T Ströbel, M Hüttermann, F Hannich, S Nagel
Marketing Review St. Gallen 5 (5), 82-89, 2018
32018
Swiss Marketing Leadership Studie 2017 - Emotionen in einer digitalisierten Welt
M Hüttermann, F Hannich, R Fuchs, B Rüeger, S Müller, D Kübler, L Barth, ...
32017
Fan engagement in professional team sports
MP Hüttermann
Technische Universität München, 2021
22021
Swiss MarTech Studie 2021
M Hüttermann, B Rüeger, A Merdzanovic, S Wyss, A Bulatovic, ...
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
12021
Kundenbeziehungen emotionalisieren
F Hannich, M Hüttermann
Emotionalisierung im digitalen Marketing: erfolgreiche Methoden für die …, 2018
12018
Fan Engagement Behavior: Validation of a Theory-Based Scale
M Yoshida, R Biscaia, S Uhrich, BS Gordon, M Huettermann, ...
Journal of Sport Management 1 (aop), 1-18, 2023
2023
Video Production and Distribution Platform in Swiss Sports Teams: An Analysis of Acceptance and Willingness to Pay
M Huettermann, F Haefliger, V Stallone
Frontiers in Sports and Active Living 3, 722043, 2021
2021
Events Schweiz 2021
M Hüttermann, F Hannich, L Labaronne, L Leuschen, W Schäfer, S Wyss
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
2021
The critical role of gender when examining transactional and non-transactional fan engagement
M Hüttermann, T Kunkel
17th Annual Sport Marketing Association (SMA) Conference, Chicago, 5-8 …, 2019
2019
eSports Switzerland 2019
M Huettermann
Zurich University of Applied Sciences, 2019
2019
Fan engagement in team sports: what role do the individual players play?
M Hüttermann, S Nesina
17th Annual Sport Marketing Association (SMA) Conference, Chicago, 5-8 …, 2019
2019
Exploring the behavioral relationships of fan engagement
M Hüttermann
3rd WASM Conference 2019, Santiago de Chile, Chile, 16-19 October 2019, 2019
2019
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20