Folgen
Marcel Huettermann
Marcel Huettermann
Sonstige NamenMarcel Hüttermann
ZHAW School of Management and Law
Bestätigte E-Mail-Adresse bei zhaw.ch - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Esports Sponsorship: An Empirical Examination of Esports Consumers’ Perceptions of Non-Endemic Sponsors
M Huettermann, GT Trail, AD Pizzo, V Stallone
Journal of Global Sport Management, 1-26, 2020
862020
Components and outcomes of fan engagement in team sports: The perspective of managers and fans
M Huettermann, S Uhrich, J Koenigstorfer
Journal of Global Sport Management 7 (4), 447-478, 2022
802022
E-Health, fitness trackers and wearables—Use among Swiss students
R Seiler, M Hüttermann
Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2015 Proceedings, 2015
242015
Requirements for future digital visitor flow management
M Huettermann, T Thimm, F Hannich, C Bild
Journal of Tourism Futures, 2019
162019
The Influence Of Non-Transactional Fan Engagement On Merchandise Consumption
M Huettermann, T Kunkel
Sport Marketing Quarterly 31 (1), 48-61, 2022
112022
Esports fan engagement: A comparison of PC and console esports team fans
M Huettermann, A Pizzo
Frontiers in Sports and Active Living, 2022
72022
Fan Engagement Behavior: Validation of a Theory-Based Scale
M Yoshida, R Biscaia, S Uhrich, BS Gordon, M Huettermann, ...
Journal of Sport Management 1 (aop), 1-18, 2023
62023
eSports Switzerland 2021
M Huettermann
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
6*2021
Swiss Marketing Leadership Studie 2018: Geschwindigkeit vs. Beständigkeit
B Rüeger, F Hannich, M Hüttermann, R Fuchs, A Suvada, DL Kübler, ...
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2018
52018
Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport - Eine Fallstudien-Analyse der Vereinsmarke FC St. Pauli
T Ströbel, M Hüttermann, F Hannich, S Nagel
Marketing Review St. Gallen 5 (5), 82-89, 2018
42018
Swiss Marketing Leadership Studie 2017 - Emotionen in einer digitalisierten Welt
M Hüttermann, F Hannich, R Fuchs, B Rüeger, S Müller, D Kübler, L Barth, ...
32017
Events Schweiz 2021
M Hüttermann, F Hannich, L Labaronne, L Leuschen, W Schäfer, S Wyss
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
22021
Fan engagement in professional team sports
MP Hüttermann
Technische Universität München, 2021
22021
Video Production and Distribution Platform in Swiss Sports Teams: An Analysis of Acceptance and Willingness to Pay
M Huettermann, F Haefliger, V Stallone
Frontiers in Sports and Active Living 3, 722043, 2021
12021
Swiss MarTech Studie 2021
M Hüttermann, B Rüeger, A Merdzanovic, S Wyss, A Bulatovic, ...
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
12021
Kundenbeziehungen emotionalisieren
F Hannich, M Hüttermann
Emotionalisierung im digitalen Marketing: erfolgreiche Methoden für die …, 2018
12018
Automated Consulting Services - Perspectives of Customers, Consultants and Companies
N Stahl, M Huettermann, V Stallone, M Klaas
International Conference on Marketing and Technologies, 375-387, 2024
2024
Development of a theoretical marketing technology maturity model
M Huettermann, L Kaeppeli, AV Rozumowski, M Klaas
International Journal of Technology Marketing 18 (4), 399-423, 2024
2024
The critical role of gender when examining transactional and non-transactional fan engagement
M Hüttermann, T Kunkel
17th Annual Sport Marketing Association (SMA) Conference, Chicago, 5-8 …, 2019
2019
eSports Switzerland 2019
M Huettermann
Zurich University of Applied Sciences, 2019
2019
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20