Follow
Gerd Nufer
Gerd Nufer
Professor of Marketing, Retail & Sports Management
Verified email at reutlingen-university.de - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Relationship marketing in sports
A Buhler, G Nufer
Routledge, 2012
3212012
Event-Marketing und-management
G Nufer
Gabler, 2012
2772012
Marketing im sport
G Nufer, A Bühler, B Banke, S Blaesen, S Chatrath, H Digel, M Fahrner, ...
Erich Schmidt Verlag, 2013
1562013
Ambush marketing in sports
G Nufer
Routledge, 2013
1102013
Guerrilla marketing—Innovative or parasitic marketing
G Nufer
Modern Economy 4 (9), 1-6, 2013
1032013
Wirkungen von Event-Marketing: Theoretische Fundierung und empirische Analyse
G Nufer
Springer-Verlag, 2013
982013
How effective is the sponsorship of global sports events? A comparison of the FIFA World Cups in 2006 and 1998
G Nufer, A Bühler
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship 11 (4), 33-49, 2010
902010
Marketing in sports
A Bühler, G Nufer
International sports marketing: principles and perspectives, 21-53, 2014
852014
Wirkungen von Event-Marketing
G Nufer
Springer Books, 109-162, 2012
762012
Management im Sport
G Nufer, A Bühler
Betriebswirtschaftliche Grundlagen und Anwendungen der modernen Sportökonomie 3, 2012
632012
Ambush Marketing im Sport
G Nufer
Berlin, 2010
622010
Wirkungen von Sportsponsoring
G Nufer
Empirische Analyse am Beispiel der Fußball-Weltmeisterschaft, 1998
591998
Establishing and maintaining win-win relationships in the sports sponsorship business.
G Nufer, A Bühler
Journal of Sponsorship 3 (2), 2010
572010
Event-Marketing: theoretische Fundierung und empirische Analyse unter besonderer Berücksichtigung von Imagewirkungen
G Nufer
Springer-Verlag, 2006
522006
The nature of sports marketing
A Bühler, G Nufer
Universität Tübingen, 2006
482006
Guerilla Marketing
G Nufer, M Bender
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing & Management, 2008
412008
Ambush Marketing–Angriff aus dem Hinterhalt oder eine Alternative zum Sportsponsoring
G Nufer
Perspektiven des Sportmarketing. Besonderheiten, Herausforderungen …, 2005
402005
Die Ökonomie des Dopings
F Daumann, G Nufer, A Bühler
Erich Schmidt Verlag, 2013
392013
Ambush marketing in sports: an attack on sponsorship or innovative marketing?
G Nufer
Sport, Business and Management: An International Journal 6 (4), 476-495, 2016
382016
International Sports Marketing
A Bühler, G Nufer
Principles and Perspectives, Berlin, 2014
362014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20