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Bruno Busacca
Bruno Busacca
Professor of Marketing - Bocconi University
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Understanding the relationship between attribute performance and overall satisfaction: Theory, measurement and implications
B Busacca, G Padula
Marketing Intelligence & Planning 23 (6), 543-561, 2005
2912005
Customer satisfaction and dissatisfaction in retail banking: Exploring the asymmetric impact of attribute performances
A Arbore, B Busacca
Journal of retailing and consumer services 16 (4), 271-280, 2009
2792009
Le risorse di fiducia dell'impresa. Soddisfazione del cliente, creazione di valore, strategie di accrescimento
BG Busacca
Utet, 1994
2601994
Il valore della marca tra postfordismo ed economia digitale
BG Busacca
Egea, 2000
1612000
L'analisi del consumatore. Sviluppi concettuali e implicazioni di marketing
BG Busacca
Egea, 1990
1281990
La gestione del brand: strategie e sviluppo
K Keller, B Busacca, MC Ostillio
EGEA spa, 2021
1232021
Rejuvenating importance‐performance analysis
A Arbore, B Busacca
Journal of Service Management 22 (3), 409-429, 2011
872011
The value of art in marketing: An emotion-based model of how artworks in ads improve product evaluations
Z Estes, L Brotto, B Busacca
Journal of Business research 85, 396-405, 2018
852018
How do financial constraints affect creativity?
I Scopelliti, P Cillo, B Busacca, D Mazursky
Journal of Product Innovation Management 31 (5), 880-893, 2014
852014
Il potenziale competitivo della fedeltà alla marca e all'insegna commerciale: una metodologia di misurazione congiunta
B Busacca, S Castaldo
Egea, 1996
821996
Customer value. Soddisfazione, fedeltà, valore
B Busacca, G Bertoli
Egea, 2009
782009
The asymmetric impact of price‐attribute performance on overall price evaluation
G Padula, B Busacca
International Journal of Service Industry Management 16 (1), 28-54, 2005
762005
Customer satisfaction: una nuova sfida
E Valdani, BG Busacca
Economia & Management, 8-27, 1992
761992
The effect of comparative advertising on consumer perceptions: Similarity or differentiation?
I Soscia, S Girolamo, B Busacca
Journal of Business and Psychology 25, 109-118, 2010
692010
Prezzo e valore per il cliente: tecniche di misurazione e applicazioni manageriali
B Busacca, M Costabile, F Ancarani
Etas Libri, 2004
532004
Customer-based view
E Valdani, BG Busacca
Finanza Marketing e produzione, 95-131, 1999
521999
Consumatore, marca ed effetto'made in': evidenze dall'Italia e dagli Stati Uniti
B Busacca, G Bertoli, L Molteni
Finanza marketing e produzione 2, 5-32, 2006
422006
La soddisfazione del cliente. Un'indagine empirica sulle imprese italiane
E Valdani, BG Busacca, M Costabile
Egea, 1994
401994
Il valore delle relazioni di mercato. Nuove prospettive nell'analisi delle performance aziendali
S Vicari, G Bertoli, BG Busacca
Finanza marketing e produzione 18 (3), 7-54, 2000
392000
Brand knowledge, brand trust and consumer response: a conceptual framework
B Busacca, S Castaldo
Proceedings of 2nd Workshop on Trust within and between Organizations …, 2003
372003
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