Folgen
Ladina Rageth
Ladina Rageth
Swiss School of Public Governance
Bestätigte E-Mail-Adresse bei mtec.ethz.ch - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
The linkage between the education and employment systems: Ideal types of vocational education and training programs
L Rageth, U Renold
Journal of Education Policy 35 (4), 503-528, 2020
642020
Meet the need–The role of vocational education and training for the youth labour market
T Bolli, ME Oswald‐Egg, L Rageth
Kyklos 74 (3), 321-348, 2021
382021
Feasibility study for a curriculum comparison in vocational education and training
U Renold, T Bolli, KM Caves, L Rageth, V Agarwal, F Pusterla
KOF Studies 70, 2015
352015
Feasibility Study for a Curriculum Comparison in Vocational Education and Training. Intermediary Report II: Education-Employment Linkage Index
U Renold, T Bolli, K Caves, J Bürgi, ME Egg, J Kemper, L Rageth
KOF Studien, 2016
292016
Comparing International Vocational Education and Training Programs: The KOF Education-Employment Linkage Index.
U Renold, T Bolli, K Caves, J Bürgi, ME Egg, J Kemper, L Rageth
National Center on Education and the Economy, 2018
242018
Measuring the Social Status of Education Programmes: Applying a New Measurement to Dual Vocational Education and Training in Switzerland
T Bolli, L Rageth
KOF Working Paper, 2016
172016
Theoretical and methodological framework for measuring the robustness of social institutions in education and training
U Renold, L Rageth, K Caves, J Bürgi
KOF Working Papers, 2019
112019
Feasibility Study for a Curriculum Comparison in Vocational Education and Training. Intermediary Report I: The 20 Top Performers
U Renold, T Bolli, K Caves, L Rageth, V Agarwal, F Pusterla
KOF Studien, 2015
102015
The social status of vocational education and training in Switzerland: Information brochure for professionals in vocational education and training
T Bolli, L Rageth, U Renold
KOF Studien, 2018
92018
Der soziale Status der Berufsbildung in der Schweiz
T Bolli, L Rageth, U Renold
KOF Analysen 2018 (3), 93-101, 2018
72018
Does Familiarity with Vocational and Professional Education Shape Employers’ Educational Preferences in Hiring Processes?
L Rageth, A Sritharan
ETH Zürich, 2023
52023
Identifikation der Auswirkungen von COVID-19 auf die berufliche Grundbildung in der Schweiz. Bericht zu den monatlichen Befragungen bei Lehrbetrieben von April bis August 2020 …
T Bolli, KM Caves, F Pusterla, L Rageth, U Renold, A Sritharan, ...
CES Studien 7, 2020
52020
The social status of vocational education and training in Switzerland
T Bolli, L Rageth, U Renold
KOF Working Papers 451, 2019
52019
The Curriculum Value Chain. A Theoretical Framework for Analyzing and Managing Education and Training Systems
T Bolli, K Caves, J Bürgi, F Pusterla, L Rageth, U Renold
Zurich: KOF Studies, 2016
52016
Operationalizing institutions: a theoretical framework and methodological approach for assessing the robustness of social institutions
L Rageth, KM Caves, U Renold
International Review of Sociology 31 (3), 507-535, 2021
42021
Identifikation der Auswirkungen von COVID-19 auf die berufliche Grundbildung in der Schweiz. Wie beeinflusst COVID-19 den Kompetenzerwerb von Berufslernenden?
T Bolli, KM Caves, F Pusterla, L Rageth, U Renold, A Sritharan, ...
CES Studien 13, 2021
42021
Vierter Bericht zur Evaluation des Rahmenlehrplans für den Bildungsgang" dipl. Betriebswirtschafter/in HF": Ist der RLP HFW für alle Firmen aktuell?
U Renold, T Bolli, L Rageth
KOF Studien, 2018
42018
A configurational analysis of vocational education and training programmes: types of education-employment linkage and their explanatory power
L Rageth
42018
Befragung der Kandidatinnen und Kandidaten der eidgenössischen Prüfungen im Bereich der höheren Berufsbildung: Schlussbericht 10. November 2011
S Neukomm, L Rageth, L Bösch
Econcept AG, 2012
42012
Verbleibstudie und Kompetenzanalyse Berufsbildung Bekleidungsgestaltung. Bericht zur Berufsentwicklung, Kompetenzanalyse und Ehemaligenbefragung: Zwischenbericht I
T Bolli, L Rageth, U Renold
CES Studien 2, 2020
32020
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20