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Pia Furchheim
Pia Furchheim
ZHAW School of Management and Law
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Titel
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Jahr
Materialism: The good, the bad, and the ugly
LJ Shrum, TM Lowrey, M Pandelaere, AA Ruvio, E Gentina, P Furchheim, ...
Journal of Marketing Management 30 (17-18), 1858-1881, 2014
1542014
Transformative stories: A framework for crafting stories for social impact organizations
MG Bublitz, JE Escalas, LA Peracchio, P Furchheim, SL Grau, A Hamby, ...
Journal of Public Policy & Marketing 35 (2), 237-248, 2016
652016
Plant-based meat alternatives: Motivational adoption barriers and solutions
S Jahn, P Furchheim, AM Strässner
Sustainability 13 (23), 13271, 2021
512021
Tell me your story and I will tell you who you are: Persona perspective in sustainable consumption
N Onel, A Mukherjee, NB Kreidler, EM Díaz, P Furchheim, S Gupta, ...
Psychology & Marketing 35 (10), 752-765, 2018
432018
Being green in a materialistic world: Consequences for subjective well‐being
P Furchheim, C Martin, F Morhart
Psychology & Marketing, 2019
382019
Being green in a materialistic world: Consequences for subjective well‐being
P Furchheim, C Martin, F Morhart
ICAR Symposium on Anti-Consumption, 2018
382018
Flow revisited: process conceptualization and a novel application to service contexts
J Drengner, S Jahn, P Furchheim
Journal of Service Management 29 (4), 703-734, 2018
302018
Flow in consumer research: A novel approach
J Drengner, M Sachse, P Furchheim
Advances in consumer research 36 (1), 670-671, 2009
162009
Customer Engagement-Praktiken auf Social Networking-Plattformen und deren Bedeutung für die Kundenintegration
J Drengner, S Jahn, P Furchheim
Dienstleistungsmanagement und Social Media, 217-238, 2013
132013
Grüner Materialismus: Eine Überprüfung der Vereinbarkeit von Materialismus und grünem Konsum
P Furchheim
Springer-Verlag, 2016
92016
When Altruism Is Perceived to Be Rare Would Materialists Buy Green?
P Furchheim, S Jahn, C Zanger
Advances in Consumer Research 41, 501-502, 2013
92013
Experimentelle Marktforschung–Eine Einführung in die sozialwissenschaftliche Experimentalforschung
S Pyka, P Furchheim
Chemnitz Economic Papers, 2017
82017
Die Eignung von Social Networking-Plattformen für die Ablaufkontrolle von Events: Eine empirische Untersuchung unter Rückgriff auf die Erlebnisqualität
J Drengner, S Jahn, P Furchheim
Events und Sport: Stand und Perspektiven der Eventforschung, 153-178, 2013
82013
Komplexität und Dynamik im Marketing: Swiss Marketing Leadership Studie 2019
R Heierli, P Furchheim, F Hannich, B Rüeger, C Crowden, R Fuchs, ...
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2019
52019
Swiss Behavioral Econmics Studie: der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen-Fokus Marketing
KA Ackermann, N Heim, A Collenberg, VN Lenggenhager, S Müller, ...
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2020
32020
Transformative digital storytelling: A framework for crafting stories for social impact organizations
LA Peracchio, MG Bublitz, J Edson Escalas, P Furchheim, ...
ACR North American Advances, 2016
32016
Chatbot Studie'21
F Monard, HP Uebersax, M Müller, F Hannich, P Furchheim, T Kaya
swiss moonshot, 2021
22021
Introducing the green materialist: a cluster analysis of North American and Swiss consumer populations
C Martin, P Furchheim, F Morhart
European Marketing Association Conference, Groningen, Netherlands, 23.-26 …, 2017
22017
How Cultural Capital Shapes Green Product Preferences Among Materialists
P Furchheim, S Jahn
NA-Advances in Consumer Research 43, 527-528, 2015
22015
Die Krux mit der Nachhaltigkeitskommunikation
B Rüeger, P Furchheim
SWA Jahresbericht 2022: Green power for advertisers, 8-11, 2023
12023
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