Dr Renaud Vuignier
Titel
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Jahr
Place branding & place marketing 1976–2016: A multidisciplinary literature review
R Vuignier
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 2017
632017
Place marketing and place branding: A systematic (and tentatively exhaustive) literature review
R Vuignier
542016
Marketing territorial et branding territorial : une revue de littérature systématique
R Vuignier
Working Paper IDHEAP, 2016
132016
Cross-border place branding: The case of Geneva highlighting multidimensionality of places and the potential role of politico-institutional aspects
R Vuignier
Inter-Regional Place Branding, 63-72, 2015
132015
Place marketing, policy integration and governance complexity: an analytical framework for FDI promotion
C Pasquinelli, R Vuignier
European Planning Studies 28 (7), 1413-1430, 2020
82020
The less transparent, the more attractive? A critical perspective on transparency and place branding
V Mabillard, R Vuignier
Place Branding and Public Diplomacy 13 (4), 348-359, 2017
82017
La marque territoriale, outil de différenciation pour l’attractivité? Étude empirique auprès de décideurs d’entreprise
R Vuignier
Gestion et management public 6 (3), 59-75, 2017
72017
Attractivité des territoires et place branding: étude exploratoire de la sensibilité des décideurs d’entreprise à la marque territoriale
R Vuignier
Université de Lausanne, Faculté de droit, des sciences criminelles et d …, 2018
52018
Are place brands a differentiating factor in attractiveness? An empirical analysis of business decision-making
R Vuignier
Gestion et Management Public 6 (1), 59-75, 2017
32017
Le territoire comme objet public à manager
M Pasquier, R Vuignier
Evènements et territoires: aspects managériaux et études de cas, 33-56, 2018
22018
La marque territoriale: fonctions et enjeux de cet outil marketing
R Vuignier
Bulletin CEDIDAC, 1-13, 2016
22016
Attracting investments and companies: Federal multi-level collaboration in Switzerland and Canada
R Vuignier
Journal of International Commerce, Economics and Policy 9 (03), 1850008, 2018
12018
Evènements et territoires: aspects managériaux et études de cas
C Arnaud, O Keramidas, M Pasquier, R Vuignier
Bruylant, 2018
12018
Place Marketing & Place Branding
R Vuignier
A systematic (and tentatively exhaustive) literature review. ffhal-01340352f, 2016
12016
Exploring the relationship between transparency, attractiveness factors, and the location of foreign companies: what matters most?
V Mabillard, R Vuignier
Place Branding and Public Diplomacy, 1-13, 2020
2020
Attractiveness and transparency at odds: The cases of commodity trade and international sport organizations as part of Swiss place brand strategies
V Mabillard, R Vuignier
IPBA, 27, 2018
2018
Multi-level cooperation to attract investments and companies: An analysis of Swiss and Canadian economic development policies
R Vuignier, E Cleave
IPBA, 95, 2018
2018
Plus transparent mais moins attractif?: une perspective critique sur la relation entre transparence et place branding
V Mabillard, R Vuignier
IDHEAP, 2017
2017
Les «viennent-ensuite» de la démocratie suisse
R Vuignier
Le Temps, 2014
2014
La problématique des députés-suppléants : le cas valaisan.
R Vuignier
Le fonctionnement réel de l'administration publique au XXIe siècle …, 2014
2014
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Artikel 1–20