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Dr Renaud Vuignier
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Jahr
Place branding & place marketing 1976–2016: A multidisciplinary literature review
R Vuignier
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 2017
1672017
Place marketing and place branding: A systematic (and tentatively exhaustive) literature review
R Vuignier
1102016
Place marketing, policy integration and governance complexity: an analytical framework for FDI promotion
C Pasquinelli, R Vuignier
European Planning Studies 28 (7), 1413-1430, 2020
272020
Marketing territorial et branding territorial : une revue de littérature systématique
R Vuignier
Working Paper IDHEAP, 2016
242016
Cross-border place branding: The case of Geneva highlighting multidimensionality of places and the potential role of politico-institutional aspects
R Vuignier
Inter-regional place branding: Best practices, challenges and solutions, 63-72, 2015
192015
Attractivité des territoires et place branding: étude exploratoire de la sensibilité des décideurs d’entreprise à la marque territoriale
R Vuignier
Université de Lausanne, Faculté de droit, des sciences criminelles et d …, 2018
182018
La marque territoriale, outil de différenciation pour l’attractivité? Étude empirique auprès de décideurs d’entreprise
R Vuignier
Gestion et management public 6 (3), 59-75, 2017
182017
The less transparent, the more attractive? A critical perspective on transparency and place branding
V Mabillard, R Vuignier
Place Branding and Public Diplomacy 13, 348-359, 2017
152017
Exploring the relationship between transparency, attractiveness factors, and the location of foreign companies: what matters most?
V Mabillard, R Vuignier
Place Branding and Public Diplomacy 17 (4), 304-316, 2021
122021
La marque territoriale, outil de différenciation pour l’attractivité
R Vuignier
Étude empirique auprès de décideurs d’entreprise.’Gestion et management …, 2017
52017
Le territoire comme objet public à manager
M Pasquier, R Vuignier
Évènements et territoires: aspects managériaux et études de cas, 33-56, 2018
42018
Evènements et territoires: aspects managériaux et études de cas
C Arnaud, O Keramidas, M Pasquier, R Vuignier
Bruylant, 2018
42018
Are place brands a differentiating factor in attractiveness? An empirical analysis of business decision-making
R Vuignier
Gestion et management public 6 (1), 59-75, 2017
42017
La marque territoriale: fonctions et enjeux de cet outil marketing
R Vuignier
Bulletin CEDIDAC, 1-13, 2016
42016
La problématique des députés-suppléants : le cas valaisan.
R Vuignier
Le fonctionnement réel de l'administration publique au XXIe siècle …, 2014
22014
Place Branding and Marketing from a Policy Perspective: Building Effective Strategies for Places
V Mabillard, M Pasquier, R Vuignier
Taylor & Francis, 2024
12024
Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand
V Mabillard, R Vuignier
Public branding and marketing: A global viewpoint, 7-24, 2021
12021
Attracting investments and companies: Federal multi-level collaboration in Switzerland and Canada
R Vuignier
Journal of International Commerce, Economics and Policy 9 (03), 1850008, 2018
12018
Place Branding and Public Management: Building Effective Strategies for Marketing Places
M Pasquier, R Vuignier
Routledge, 2024
2024
145 Prioritisation in attractiveness policies
V Mabillard, M Pasquier, R Vuignier
Place Branding and Marketing from a Policy Perspective: Building Effective …, 2024
2024
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