Folgen
Tatjana Thimm
Tatjana Thimm
Professor, HTWG Konstanz
Bestätigte E-Mail-Adresse bei htwg-konstanz.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Past, present and future of tourist tracking
T Thimm, R Seepold
Journal of Tourism Futures 2 (1), 43-55, 2016
542016
The flamenco factor in destination marketing: Interdependencies of Creative Industries and tourism—the case of Seville
T Thimm
Journal of Travel & Tourism Marketing 31 (5), 576-588, 2014
272014
Cultural sustainability–a framework for Aboriginal tourism in British Columbia
T Thimm
Journal of Heritage Tourism 14 (3), 205-218, 2019
262019
The Kerala tourism model–An Indian state on the road to sustainable development
T Thimm
Sustainable Development 25 (1), 77-91, 2017
252017
A conceptual framework for indigenous ecotourism projects–a case study in Wayanad, Kerala, India
T Thimm, C Karlaganis
Journal of Heritage Tourism 15 (3), 294-311, 2020
152020
Requirements for future digital visitor flow management
M Huettermann, T Thimm, F Hannich, C Bild
Journal of Tourism Futures 5 (3), 241-258, 2019
132019
Geografías imaginarias en los medios de comunicación clásicos y nuevos sobre viajes. La construcción de la realidad de los intermediarios turísticos tomando Sevilla como ejemplo
T Thimm
Via. Tourism Review, 2013
102013
Climate change in low mountain ranges: Opportunities in sustainable Black Forest tourism
T Thimm, C Bild, M Kalff
European Journal of Tourism Research 23, 63-70, 2019
72019
Comparison of management styles of cross-border destinations: Lake Constance, Upper Rhine and the Catlins
T Thimm
Transforming and Managing Destinations-Tourism and Leisure in a Time of …, 2012
72012
Modelo de negocio del turismo del baile en Sevilla y Buenos Aires: aspectos de la importancia del patrimonio cultural inmaterial en la gestión de destinos turísticos
T Thimm
Via. Tourism Review, 2014
62014
Imaginäre Geographien klassischer und neuer Reisemedien–Wirklichkeitskonstruktion touristischer Intermediäre am Beispiel Sevillas
T Thimm
Via. Tourism Review, 2013
62013
Coopetition als managementgrundlage der internationalen destination bodensee
T Thimm
Innovationen in Tourismus und Freizeit, Erich Schmidt Verlag, Berlin, 195-212, 2011
62011
Management der internationalen Destination Bodensee–eine Seedestination im Gefüge der Stakeholder
T Thimm
Zukunftsfähiger Tourismus–Innovation und Kooperation (zgl. Studien zur …, 2011
62011
Die Vermessung der Nachhaltigkeit–Forschungsprojekt Green Destination an der Schnittstelle von Nachhaltigkeit, Tourismuswissenschaft und Informatik
T Thimm
Tourismus und Innovation (= Studien zur Freizeit-und Tourismusforschung, 10 …, 2014
52014
Grenzüberschreitende Kooperationen im Tourismus
H Pechlaner, J Jochmann, P Beritelli, K Brähmig, J Bühler, W Frys, ...
Erich Schmidt Verlag, 2014
52014
Tourismus und Grenzen
T Thimm, T Thimm
Verlag MetaGIS-Systems, 2013
52013
Landschaftsstereotype und Relevanz kreativwirtschaftlicher Narrative in der touristischen Vermarktung der Destination Bodensee
L Leuschen, T Thimm
Via. Tourism Review, 2019
42019
Creative industry and cultural tourism destination Lake Constance–a media discourse analysis. Peer-reviewed article
L Leuschen, FJ Eitzenberger, T Thimm
Via. Tourism Review, 2020
32020
Service design for accessible tourism
HP Hutter, A Darvishy, S Roth, S Gäumann, H Kaspar, T Thimm, M Gaiduk, ...
Universal Access in Human-Computer Interaction. Applications and Practice …, 2020
32020
Tango for Export: zur Kommodifizierung von Kulturvermittlung durch Tourismus
T Thimm
R. Hartmann & FB Herle (Hg.) Interkulturelles Management in Freizeit und …, 2014
32014
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–20