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Andreas Krämer
Andreas Krämer
Professor of Pricing and Customer Value Management
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Titel
Zitiert von
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Jahr
Managing in a VUCA World
O Mack, A Khare, A Krämer, T Burgartz
Springer, 2015
5712015
Handbuch Preispolitik: Strategien—Planung—Organisation—Umsetzung
H Diller, A Herrmann
Springer-Verlag, 2013
1102013
How Do Consumers Evaluate Explainer Videos? An Empirical Study on the Effectiveness and Efficiency of Different Explainer Video Formats.
A Krämer, S Böhrs
Journal of Education and Learning 6 (1), 254-266, 2017
792017
How digital disruption changes pricing strategies and price models
A Krämer, R Kalka
Phantom ex machina: digital disruption’s role in business model …, 2017
752017
A small step from price competition to price war: understanding causes, effects and possible countermeasures
A Krämer, M Jung, T Burgartz
International Business Research 9 (3), 1-13, 2016
552016
Are airline passengers ready for individualized pricing? A study of German consumers. Journal of Revenue and Pricing Management
A Krämer, M Friesen, T Shelton
Journal of Revenue and Pricing Management 16 (6), 1-6, 2017
48*2017
Beck'sches Rechtsanwalts-Handbuch
HU Büchting, B Heussen
(No Title), 2007
392007
Personalisiertes und dynamisches Pricing aus Einzelhandels- und Verbrauchersicht
A Krämer, R Kalka, N Ziehe
Marketing Review St. Gallen 33 (6), 28-37, 2016
332016
Technology and disruption: How the new customer relationship influences the corporate strategy
A Krämer, T Tachilzik, R Bongaerts
Phantom ex machina: Digital disruption’s role in business model …, 2017
302017
Kundenwertzentriertes Management
A Krämer, T Burgartz
Springer Books, 2022
242022
Pricing in a VUCA world: How to optimize prices, if the economic, social and legal framework changes rapidly
A Krämer
Managing in a VUCA World, 115-128, 2016
232016
Rabattsysteme und Bonusprogramme
A Krämer, R Bongaerts, A Weber
Handbuch Preispolitik: Strategien—Planung—Organisation—Umsetzung, 551-574, 2003
232003
Peak-Pricing oder Yield-management. Zur Anwendbarkeit eines Erloesmanagementsystems im Fernverkehr der DB AG
A Krämer
Internationales Verkehrswesen 54 (1/2), 2002
20*2002
Measures to understand and control customer relationship and loyalty
T Burgartz, A Krämer
Managing in a VUCA World, 99-114, 2016
192016
Mythos Value-Based-Pricing-Der Versuch einer (wertfreien) Einordnung
A Krämer, I Schmutz
Marketing Review St. Gallen 37 (2), 44-53, 2020
182020
Value-to-value-Segmentierung im Vertrieb
R Bongaerts, A Krämer
Marketing Review St. Gallen 31 (4), 12-21, 2014
182014
Customer Centricity und deren Monetarisierung am Beispiel Amazon Prime
A Krämer
Marketing Review St. Gallen 35 (4), 13-20, 2018
162018
Customer value controlling – Combining different value perspectives
A Krämer, T Burgartz
Business and Management Studies 1 (2), 11-19, 2015
162015
Customer relationship controlling
T Burgartz, A Krämer
Controlling 26 (4–5), 264-271, 2014
162014
The use of explainer videos as a learning tool: an internal and external view
A Krämer, S Böhrs
On the Line: Business Education in the Digital Age, 189-202, 2018
152018
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