Maria Rosaria Napolitano
Maria Rosaria Napolitano
Professore di Marketing
Aucune adresse e-mail validée
Titre
Citée par
Citée par
Année
Tourism satisfaction effect on general country image, destination image, and post-visit intentions
A De Nisco, G Mainolfi, V Marino, MR Napolitano
Journal of Vacation Marketing 21 (4), 305-317, 2015
742015
Entertainment orientation of Italian shopping centres: antecedents and performance
A De Nisco, MR Napolitano
Managing Service Quality: An International Journal, 2006
652006
In search of an integrated framework of business longevity
MR Napolitano, V Marino, J Ojala
Business History 57 (7), 955-969, 2015
632015
Importance‐performance analysis as a tool in evaluating town centre management effectiveness
A Riviezzo, A de Nisco, MR Napolitano
International Journal of Retail & Distribution Management, 2009
602009
Effect of economic animosity on consumer ethnocentrism and product-country images. A binational study on the perception of Germany during the Euro crisis
A De Nisco, G Mainolfi, V Marino, MR Napolitano
European Management Journal 34 (1), 59-68, 2016
522016
Economia del software e tecnologie dell'informazione e della comunicazione. Un confronto internazionale per lo sviluppo locale
NMR Bencardino F.
Franco Angeli, 2003
51*2003
The role of stakeholders in town centre management: guidelines for identification and analysis
A De Nisco, A Riviezzo, MR Napolitano
Journal of Place Management and Development, 2008
492008
Economia del software e tecnologie dell'informazione e della comunicazione. Un confronto internazionale per lo sviluppo locale
F Bencardino, MR Napolitano
FrancoAngeli, 2003
452003
La rappresentazione dell'identità di marca attraverso i luoghi di acquisto. La brand experience e i flagship store
NMR De Nisco A.
INDUSTRIA & DISTRIBUZIONE 2, 13-30, 2003
432003
La rappresentazione dell'identità di marca attraverso i luoghi di acquisto: la brand experience ei flagship store
MR Napolitano, A De Nisco
Industria & distribuzione, 2003
432003
The institutional education and training for entrepreneurship development in the Italian universities
MR Napolitano, A Riviezzo
International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 8 (6 …, 2008
342008
La gestione dei processi di acquisizione e fusione di imprese
MR Napolitano
FrancoAngeli, 2003
332003
An importance-performance analysis of tourist satisfaction at destination level: Evidence from Campania (Italy)
A De Nisco, A Riviezzo, MR Napolitano
European Journal of Tourism Research 10, 64, 2015
322015
Italian Universities and the Third Mission: A Longitudinal Analysis of Organizational and Educational Evolution towards the ‘Entrepreneurial University’
A Riviezzo, MR Napolitano
Industry and Higher Education 24 (3), 227-236, 2010
292010
European universities seeking entrepreneurial paths: the moderating effect of contextual variables on the entrepreneurial orientation-performance relationship
A Riviezzo, SC Santos, F Liñán, MR Napolitano, F Fusco
Technological Forecasting and Social Change 141, 232-248, 2019
162019
Marketing e gestione strategica dei centri urbani: teoria, metodologia ed esperienze
MR Napolitano, A Riviezzo
Angeli, 2008
162008
Retail, Entertainment e creazione di valore. Un'indagine sui centri commerciali in Italia
DNA Napolitano M.R., Resciniti R.
INDUSTRIA & DISTRIBUZIONE 4, 51-67, 2003
152003
Retail, entertainment e creazione di valore. Un'indagine sui centri commerciali in Italia
MR Napolitano, R Resciniti, A De Nisco
Industria & Distribuzione, 2003
152003
Valore della Cultura e Cultura del Valore. Riflessioni per il futuro del Bel Paese/The value of culture and the culture of value. Remarks for the future of the “Bel Paese”
MR Napolitano
IL CAPITALE CULTURALE. Studies on the Value of Cultural Heritage, 371-393, 2015
132015
Comportamento e soddisfazione del turista. I risultati di una ricerca in Campania
MR Napolitano
Franco Angeli, 2010
13*2010
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20