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Dr. Severin Friedrich Bischof
Dr. Severin Friedrich Bischof
Associated Researcher, University of St.Gallen
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Jahr
Curated subscription commerce: A theoretical conceptualization
SF Bischof, TM Boettger, T Rudolph
Journal of Retailing and Consumer Services 54, 101822, 2020
1222020
Disruption at the door-A taxonomy on subscription models in retailing
T Rudolph, SF Bischof, T Böttger, N Weiler
Marketing Review St. Gallen 34 (5), 18-25, 2017
932017
Cautiousness caps curiosity: The influence of risk on attitude towards product subscription models
SF Bischof, T Böttger, T Rudolph
European Marketing Association 46th Annual Conference, May, 23-26, 2017
112017
Subskriptionsmodelle im Handel: wie Subskriptionen den Konsum automatisieren
SF Bischof, T Rudolph
Springer-Verlag, 2020
10*2020
Einleitung
SF Bischof, T Rudolph, SF Bischof, T Rudolph
Subskriptionsmodelle im Handel: Wie Subskriptionen den Konsum automatisieren …, 2020
72020
The peril of surprises: How risk influences attitude towards product subscription models
SF Bischof, TM Boettger, T Rudolph
Social Science Research Network, 2018
72018
Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century
S Bischof, T Rudolph
Walter de Gruyter GmbH & Co KG, 2021
32021
Subscription commerce: theoretical, behavioral, and managerial implications of surprise as a retail mechanism
SF Bischof
University of St. Gallen, 2019
22019
The Cost of Convenience: How Risk Jeopardizes Convenience in Automated Shopping
SF Bischof, T Rudolph, G Scheidegger, T Böttger
European Marketing Academy (EMAC) 47th Annual Conference, 2018
22018
Auswirkungen der Eurokrise auf die Zuwanderung aus der EU in die Schweiz
J Guggisberg, H Stutz, S Bischof, M Rudin, P Dubach, J Jäggi
Bern: Büro für arbeits-und sozialpolitische Studien BASS. https://www. sem …, 2015
22015
Wie Aboboxen profitabel werden
SF Bischof, T Rudolph, A Hauschke
Harvard Business Manager, 50-57, 2020
12020
Trading Up or Trading Down? How Home Country Corruption Affects Cross-Border R&D Investments
M Von Zedtwitz, SF Bischof
Academy of Management Proceedings 2020 (1), 22018, 2020
12020
Managing Customers' Imagination: Antecedents and Effects of Anticipated Surprises
TM Boettger, T Rudolph, D Lehmann
Advances in Consumer Research 48, 220-221, 2020
12020
Simultaneous versus sequential option presentation: A conceptual replication
SF Bischof, J Bauer, L Nagengast
Marketing Letters, 1-13, 2024
2024
Less is More?!: A Longitudinal Analysis of Good versus Bad Referral Behavior
S Bischof, B Larivière, M Linzmajer, J Wirtz
Annual Frontiers in Service Conference, Location: Temple University (online), 2021
2021
Ausblick
SF Bischof, T Rudolph, SF Bischof, T Rudolph
Subskriptionsmodelle im Handel: Wie Subskriptionen den Konsum automatisieren …, 2020
2020
Pay Less, Spend More: Consumers' Mental Accounting for Discounted Gift Cards
G Scheidegger, T Rudolph, M Linzmajer, SF Bischof
Advances in Consumer Research 48, 648-648, 2020
2020
Die vier Grundtypen von Subskriptionen
SF Bischof, T Rudolph, SF Bischof, T Rudolph
Subskriptionsmodelle im Handel: Wie Subskriptionen den Konsum automatisieren …, 2020
2020
Das Kundenverhalten im Hinblick auf verschiedene Subskriptionstypen
SF Bischof, T Rudolph, SF Bischof, T Rudolph
Subskriptionsmodelle im Handel: Wie Subskriptionen den Konsum automatisieren …, 2020
2020
Handlungshinweise zum Aufbau von Subskriptionsdiensten
SF Bischof, T Rudolph, SF Bischof, T Rudolph
Subskriptionsmodelle im Handel: Wie Subskriptionen den Konsum automatisieren …, 2020
2020
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