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Andreas Liebrich
Andreas Liebrich
Dozent für E-Tourism, University of Applied Sciences Lucerne
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Jahr
An exploratory field study of Web 2.0 in tourism
R Schegg, A Liebrich, M Scaglione, SFS Ahmad
Information and communication technologies in tourism 2008, 152-163, 2008
1582008
The return on tourism organizations’ social media investments: Preliminary evidence from Belgium, France, and Switzerland
T Wozniak, B Stangl, R Schegg, A Liebrich
Information Technology & Tourism 17 (1), 75-100, 2017
802017
Information and communication technologies in tourism 2017
R Schegg, B Stangl
Proceedings of the International Conference in Rome, Italy, 2017
492017
Mobile tourism services and technology acceptance in a mature domestic tourism market: the case of Switzerland
A Bader, M Baldauf, S Leinert, M Fleck, A Liebrich
Information and communication technologies in tourism 2012, 296-307, 2012
462012
How do millennial travellers use their mobile devices in a city destination?–Empirical Evidence from Switzerland
L Gotardi, Y Senn, E Cholakova, A Liebrich, T Wozniak
EReview of Tourism Research 6, 1-5, 2015
352015
Volkswirtschaftliche Bedeutung von Sportgrossanlässen in der Schweiz
H Rütter, J Stettler, M Amstutz, D Birrer, M Breiter, C LAESSER, ...
Schlussbericht des KTI-Projekts „Volkswirtschaftliche Bedeutung von …, 2002
262002
Internet use by hospitality SMEs in alpine destinations
R Schegg, M Scaglione, A Liebrich, J Murphy
Information and Communication Technologies in Tourism 2007, 469-480, 2007
232007
Do social media investments pay off?: Preliminary evidence from swiss destination marketing organizations
T Wozniak, B Stangl, R Schegg, A Liebrich
Information and Communication Technologies in Tourism 2016: proceedings of …, 2016
142016
Customer engagement in Facebook brand communities: measurement and best practices from the Airline Industry
VT Thao, T Wozniak, A Liebrich
Information and Communication Technologies in Tourism 2017: Proceedings of …, 2017
132017
Alpine tourists’ willingness to engage in virtual co-creation of experiences
T Wozniak, A Liebrich, Y Senn, M Zemp
Information and Communication Technologies in Tourism 2016: Proceedings of …, 2016
132016
eService by Swiss and Austrian hotels: does language matter?
R Schegg, A Liebrich, F Liu, J Murphy
Information and communication technologies in tourism 2006, 357-368, 2006
122006
Personalized hybrid recommendations for daily activities in a tourist destination
T Majeed, AE Stämpfli, A Liebrich, R Meier
Ambient Intelligence–Software and Applications–, 9th International Symposium …, 2019
92019
Volkswirtschaftliche Bedeutung sportlicher Großanlässe Aktueller Stand eines Forschungsprojekts mit ersten Ergebnissen
A Liebrich, R Mehr, C Laesser
Tourismus und Sport: Wirtschaftliche, soziologische und gesundheitliche …, 2002
92002
Transformation von Geschäftsmodellen in Freizeit und Tourismus: Beispiel einer Bergbahn
T Bieger, A Liebrich
Zukünftige Geschäftsmodelle: Konzept und Anwendung in der Netzökonomie, 167-191, 2002
92002
Standards und Labels-Das Beispiel des fairen Handels
A Liebrich
Ulrich, Peter/Waxenberger, Bernhard (Hg.): Standards und Labels II-Einsatz …, 2002
92002
Digitalisierung im Schweizer Tourismus: Chancen, Herausforderungen, Implikationen
C Laesser, R Schegg, M Bandi Tanner, A Liebrich, T Lehmann Friedli, ...
Bericht im Auftrag des Staatssekretariats für Wirtschaft SECO. SECO, Bern, 2018
82018
An exploratory field study of Web 2.0 in Tourism. Information and Communication Technologies in Tourism 2008
R Schegg, A Liebrich, M Scaglione, SFS Ahmad
Springer: Wien, Vienna, 2008
82008
Volkswirtschaftliche Bedeutung von Sportgrossanlässen: Indikatorenbildung und Vereinfachung der Methodik
J Stettler, H Rütter, P Linder, R Mehr, A Liebrich, A de Bary, S BEUT-LER, ...
Schlussbericht des KTI Projekts „Volkswirtschaftliche Bedeutung von …, 2005
82005
Digitalisierung im Schweizer Tourismus: Progress Report
C Laesser, R Schegg, M Bandi Tanner, A Liebrich, F Gasser, R Ogi, ...
Bericht im Auftrag des Staatssekretariats für Wirtschaft SECO, 2021
62021
Standards und Labels I. Grundlagen ethisch orientierter Produktauszeichnungen
P Ulrich, B Waxenberger
Berichte des Instituts für Wirtschaftsethik 94, 2002
62002
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