Andreas Liebrich
Andreas Liebrich
Dozent für E-Tourism, University of Applied Sciences Lucerne
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Title
Cited by
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Year
An exploratory field study of Web 2.0 in tourism
R Schegg, A Liebrich, M Scaglione, SFS Ahmad
Information and communication technologies in tourism 2008, 152-163, 2008
1442008
Information and communication technologies in Tourism 2008
P O'Connor, W Höpken, U Gretzel
Springer, 2008
53*2008
The return on tourism organizations’ social media investments: Preliminary evidence from Belgium, France, and Switzerland
T Wozniak, S Brigitte, S Roland, L Andreas
Information Technology & Tourism 17 (1), 75-100, 2017
452017
Mobile tourism services and technology acceptance in a mature domestic tourism market: The case of Switzerland
A Bader, M Baldauf, S Leinert, M Fleck, A Liebrich
Information and communication technologies in tourism 2012, 296-307, 2012
292012
Information and communication technologies in tourism 2017
R Schegg, B Stangl
Proceedings of the International Conference in Rome, Italy, 2017
272017
Internet use by hospitality SMEs in alpine destinations
R Schegg, M Scaglione, A Liebrich, J Murphy
Information and Communication Technologies in Tourism 2007, 469-480, 2007
262007
How do millennial travellers use their mobile devices in a city destination?–Empirical Evidence from Switzerland
L Gotardi, Y Senn, E Cholakova, A Liebrich, T Wozniak
EReview of Tourism Research 6, 1-5, 2015
232015
Volkswirtschaftliche Bedeutung von Sportgrossanlässen in der Schweiz
H Müller, J Stettler, H Rütter
232002
eService by Swiss and Austrian hotels: does language matter?
R Schegg, A Liebrich, F Liu, J Murphy
Information and communication technologies in tourism 2006, 357-368, 2006
112006
Alpine tourists’ willingness to engage in virtual co-creation of experiences
T Wozniak, A Liebrich, Y Senn, M Zemp
Information and communication technologies in tourism 2016, 281-294, 2016
102016
Wirtschaftliche Bedeutung des Zentrum Paul Klee
J Stettler, R Mehr
Institut für Tourismuswirtschaft, 2005
92005
Standards und Labels-Das Beispiel des fairen Handels
A Liebrich
Standards und Labels. Einsatz und Wirkung in der Entwicklungspolitik, 23-38, 2002
92002
Volkswirtschaftliche Bedeutung sportlicher Großanlässe Aktueller Stand eines Forschungsprojekts mit ersten Ergebnissen
A Liebrich, R Mehr, C Laesser
Tourismus und Sport, 243-263, 2002
72002
Standards und Labels I: Grundlagen ethisch orientierter Produktauszeichnungen
P Ulrich, B Waxenberger
Institut für Wirtschaftsethik, 2002
72002
Do social media investments pay off?: Preliminary evidence from swiss destination marketing organizations
T Wozniak, B Stangl, R Schegg, A Liebrich
Information and Communication Technologies in Tourism 2016, 267-280, 2016
62016
Transformation von Geschäftsmodellen in Freizeit und Tourismus: Beispiel einer Bergbahn
T Bieger, A Liebrich
Zukünftige Geschäftsmodelle, 167-191, 2002
62002
Transformation von Geschäftsmodellen in Freizeit und Tourismus: Beispiel einer Bergbahn
T Bieger, A Liebrich
Zukünftige Geschäftsmodelle, 167-191, 2002
62002
Customer engagement in Facebook brand communities: measurement and best practices from the Airline Industry
VT Thao, T Wozniak, A Liebrich
Information and Communication Technologies in Tourism 2017, 683-696, 2017
52017
Management des Kundenwertes in der Netzökonomie—Die Herausforderung virtueller Dienstleistungsunternehmen
T Bieger, S Jäger, A Liebrich
The Digital Economy—Anspruch und Wirklichkeit, 275-289, 2004
52004
Personalized hybrid recommendations for daily activities in a tourist destination
T Majeed, AE Stämpfli, A Liebrich, R Meier
International Symposium on Ambient Intelligence, 155-165, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20