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Andreas Fürst
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Year
How organizational complaint handling drives customer loyalty: an analysis of the mechanistic and the organic approach
C Homburg, A Fürst
Journal of Marketing 69 (3), 95-114, 2005
9872005
See no evil, hear no evil, speak no evil: a study of defensive organizational behavior towards customer complaints
C Homburg, A Fürst
Journal of the Academy of Marketing Science 35 (4), 523-536, 2007
2162007
Grundprinzipien des Marketing
H Diller, A Fürst, B Ivens
WiGIM e.V. Nürnberg, 2011
128*2011
On the importance of complaint handling design: a multi-level analysis of the impact in specific complaint situations
C Homburg, A Fürst, N Koschate
Journal of the Academy of Marketing Science 38 (3), 265-287, 2010
1242010
Überblick über die Messung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung
C Homburg, A Fürst
Handbuch Kundenbindungsmanagement, 6. Aufl., 607-642, 2008
902008
Organizational Multichannel Differentiation: An Analysis of Its Impact on Channel Relationships and Company Sales Success
A Fürst, M Leimbach, JK Prigge
Journal of Marketing 81 (1), 59-82, 2017
622017
A customer perspective on product eliminations: how the removal of products affects customers and business relationships
C Homburg, A Fürst, JK Prigge
Journal of the Academy of Marketing Science 38 (5), 531-549, 2010
622010
Beschwerdeverhalten und Beschwerdemanagement: Eine Bestandsaufnahme der Forschung und Agenda für die Zukunft
C Homburg, A Fürst
Die Betriebswirtschaft 67 (1), 41-74, 2007
532007
Complaint management excellence: Leitfaden für professionelles Beschwerdemanagement
C Homburg, A Fürst
Management Know-how 73, 2003
42*2003
Verfahren zur Messung der Kundenzufriedenheit im Überblick
A Fürst
Kundenzufriedenheit: Konzepte, Methoden, Erfahrungen 8, 123-153, 2012
382012
Incumbents’ defense strategies: a comparison of deterrence and shakeout strategy
C Homburg, A Fürst, T Ehrmann, E Scheinker
Journal of the Academy of Marketing Science 41 (2), 185-205, 2013
362013
Beschwerdemanagement: Gestaltung und Erfolgsauswirkungen
A Fürst
Gabler-Verlag, Wiesbaden, 2005
33*2005
All or nothing in sensory marketing: must all or only some sensory attributes be congruent with a product’s primary function?
A Fürst, N Pečornik, C Binder
Journal of Retailing 97 (3), 439-458, 2021
322021
Willkommen zurück
C Homburg, A Fürst, F Sieben
Harvard Business Manager 12 (25), 57-67, 2003
272003
Ensuring international competitiveness: a configurative approach to foreign marketing subsidiaries
C Homburg, A Fürst, C Kuehnl
Journal of the Academy of Marketing Science 40 (2), 290-312, 2012
242012
Beschwerdemanagement
A Fürst
Gestaltung und Erfolgsauswirkungen, Wiesbaden, 2005
242005
Beschwerdemanagement in deutschen Unternehmen: eine branchenübergreifende Erhebung des State of Practice
C Homburg, A Fürst
Management Know-how 80, 2003
212003
Toward a differentiated understanding of the value‐creation chain
C Kuehnl, A Fürst, C Homburg, M Staritz
British Journal of Management 28 (3), 444-463, 2017
202017
The neuropeptide oxytocin modulates consumer brand relationships
A Fürst, J Thron, D Scheele, N Marsh, R Hurlemann
Scientific reports 5 (1), 1-11, 2015
202015
Effektivität und Effizienz der Gestaltung des Beschwerdemanagements. Eine empirische Analyse
A Fürst
Marketing ZFP 30 (1), 29-45, 2008
202008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20