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Prof. Dr. Darius Zumstein
Title
Cited by
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Year
CHATBOTS--AN INTERACTIVE TECHNOLOGY FOR PERSONALIZED COMMUNICATION, TRANSACTIONS AND SERVICES.
D Zumstein, S Hundertmark
IADIS International Journal on WWW/Internet 15 (1), 2017
3342017
A fuzzy data warehouse approach for web analytics
D Fasel, D Zumstein
Visioning and Engineering the Knowledge Society. A Web Science Perspective …, 2009
412009
Success factors of e-commerce-drivers of the conversion rate and basket value
D Zumstein, W Kotowski
18th International Conference e-Society 2020, 43-50, 2020
372020
Web Analytics & Web Controlling: Webbasierte Business Intelligence zur Erfolgssicherung
A Meier, D Zumstein
dpunkt. verlag, 2012
182012
Customer performance measurement: analysis of the benefit of a fuzzy classification approach in customer relationship management.
D Zumstein
182007
A fuzzy Web analytics model for Web mining
D Zumstein, M Kaufmann
Algarve, Portugal, 59, 2009
132009
Development of E-commerce in times of the corona crisis
D Zumstein, C Oswald, C Brauer
International Conferences e-Society 2022, 115-122, 2022
92022
Communicating and transacting with chatbots: insights from public transport
D Zumstein, S Hundertmark
Proceedings of the International Conference on WWW/Internet 2017 and Applied …, 2017
92017
Marketing Automation Report 2022
D Zumstein, C Oswald, M Gasser, L Mäder, U Thüring, K Völk
Strategie, Umsetzung und Reifegrad der Automatisierung im Marketing und …, 2022
82022
Web-Controlling–Analyse und Optimierung der digitalen Wertschöpfungskette mit Web Analytics
D Zumstein, A Meier
Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI 2010) 23, 25, 2010
82010
Benefits, challenges and future developments in digital analytics in German-speaking countries: An empirical analysis
D Zumstein, C Brauer, A Zelic
Applied Marketing Analytics 7 (3), 246-259, 2022
72022
Design und Umsetzung eines Big Data Service im Zuge der digitalen Transformation eines Versicherungsunternehmens
D Zumstein, D Kunischewski
Big Data: Grundlagen, Systeme und Nutzungspotenziale, 319-345, 2016
72016
Web Analytics
D Zumstein
72012
Online Retailer Survey 2021: empirical findings on the e-commerce boom in Switzerland and Austria
D Zumstein, C Oswald, C Brauer
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
62021
Digital Analytics in der Praxis–Entwicklungen, Reifegrad und Anwendungen der Künstlichen Intelligenz
D Zumstein, A Zelic, M Klaas
Big Data Analytics: Grundlagen, Fallbeispiele und Nutzungspotenziale, 49-72, 2021
62021
Marketing automation report 2021: Lead Generierung und Lead Qualifizierung durch datengetriebenes Marketing im B2B
D Zumstein, C Oswald, M Gasser, R Lutz, A Schoepf
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2021
62021
Online Retailer Survey 2020-Sustainable Growth of E-Commerce and Challenges in Times of Crisis. A study by the Institute of Marketing Management
D Zumstein, C Oswald
Winterthur: ZHAW. Retrieved from https://doi. org/10.21256/zhaw-2389, 2020
62020
Onlinehändlerbefragung 2020: nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in Krisenzeiten
D Zumstein, C Oswald
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2020
62020
Online retailer survey 2019-Opportunities and challenges in sales and marketing of Swiss online shops. A study by the Institute of Marketing Management
D Zumstein, A Steigerwald
Winterthur: ZHAW. Retrieved: https://digitalcollection. zhaw. ch/bitstream …, 2019
62019
Loyalty Programs in Tourism–How Influencers and Communities Change Word-Of-Mouth Marketing
J Fäs, D Zumstein
Proceedings of the 18th International Conference on WWW/Internet, 2019
62019
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Articles 1–20