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Jana Prigge
Title
Cited by
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Year
Patient empowerment: A cross-disease exploration of antecedents and consequences
JK Prigge, B Dietz, C Homburg, WD Hoyer, JL Burton
International Journal of Research in Marketing 32 (4), 375-386, 2015
922015
Organizational multichannel differentiation: an analysis of its impact on channel relationships and company sales success
A Fürst, M Leimbach, JK Prigge
Journal of Marketing 81 (1), 59-82, 2017
622017
A customer perspective on product eliminations: how the removal of products affects customers and business relationships
C Homburg, A Fürst, JK Prigge
Journal of the Academy of Marketing Science 38, 531-549, 2010
622010
Exploring subsidiary desire for autonomy: A conceptual framework and empirical findings
C Homburg, JK Prigge
Journal of International Marketing 22 (4), 21-43, 2014
382014
The role of departmental thought worlds in shaping escalation of commitment in new product development projects
A Weeth, JK Prigge, C Homburg
Journal of Product Innovation Management 37 (1), 48-73, 2020
272020
Addressing a Product Management’s Orphan: How to Externally Implement Product Eliminations in a B2B Setting
CH Jana-Kristin Prigge, Andreas Fürst
Industrial Marketing Management, 2017
12*2017
Gestaltung und Auswirkungen von Produkteliminationen im Business-to-Business-Umfeld: Eine empirische Betrachtung aus Anbieter-und Kundensicht
J Prigge
Springer-Verlag, 2008
122008
Kundenpriorisierung zur Wahrung profitabler Geschäftsbeziehungen
C Kühnl, JK Prigge
Handbuch Kundenbindungsmanagement: Strategien und Instrumente für ein …, 2017
52017
The role of marketing in new ventures: How marketing activities should be organized in firms’ infancy
A Fürst, M Gabrielsson, P Gabrielsson, JK Prigge
Journal of the Academy of Marketing Science 51 (5), 966-989, 2023
32023
Der Einfluss unterschiedlicher Informationsquellen auf prognosebasierte Beurteilungen von Neuprodukteinführungen
C Homburg, A Weeth, JK Prigge
IMU Research Insights 50, 2017
22017
Give it away and get it back? On the role and nature of giveaway campaigns by social media influencers
K Schwehm, JK Prigge
12022
Der Einfluss unterschiedlicher Informationsquellen auf prognosebasierte Beurteilungen von Neuprodukteinführungen
A Weeth, JK Prigge
Universität Mannheim, Institut für Marktorientierte Unternehmensführung …, 2017
12017
Einbindung des Vertriebs in die Produktentwicklung
C Homburg, I Sieberz, JK Prigge
IMU Research Insights 22, 2014
12014
Management and Consequences of Product Eliminations
JK Prigge
EMAC Chronicle 6, 10, 2009
12009
Driving Engagement with Virtual Influencer Content–Integrating Computer Vision, Text Analysis and Manual Coding
K Schwehm, S Schwehm, JK Prigge
2023
DECONSTRUCTING E-COMMERCE PRESENCES-A SYSTEMATIC REVIEW AND RESEARCH AGENDA
K Schwehm, JK Prigge, S Schwehm
2023
Schlussbericht (Sachbericht) für das Projekt LIKE-Lernplattform für interaktive und kollaborative E-Commerce-Trainings: Gesamtlaufzeit: 18. Oktober 2021 bis 17. März 2022 (5 …
JK Prigge, K Schwehm, S Schwehm, T Schreckenberger
Julius-Maximilians-Universität Würzburg, 2022
2022
Weniger ist mehr
JKP Andreas Fürst
Absatzwirtschaft, 2010
2010
Product Elimination Excellence: systematische Portfolio-Bereinigung im B2B-Bereich
C Homburg, JK Prigge
Management Know-how 115, 2008
2008
Hoffnungslos KARRIERE MARKETINGORGANISATION verzettelt?
JKP Marko Grozdanovic, Stephan Bingemer
Absatzwirtschaft, 2006
2006
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20