Suivre
Adriano Solidoro
Titre
Citée par
Citée par
Année
Knowledge-based HRM practices and innovation performance: Role of social capital and knowledge sharing
SK Singh, A Mazzucchelli, SR Vessal, A Solidoro
Journal of International Management 27 (1), 100830, 2021
1592021
Social media as a mechanism for engagement?
E Parry, A Solidoro
Social media in human resources management 12, 121-141, 2013
962013
Social media as a mechanism for engagement?
E Parry, A Solidoro
Social media in human resources management 12, 121-141, 2013
962013
Come favorire l’innovazione e lo sviluppo organizzativo delle biblioteche pubbliche?
A Solidoro
Biblioteche oggi 35, 38-44, 2017
42017
Editoria multimediale: scenari, metodologie, contenuti
G Cacciola, P Carbone, P Ferri, A Solidoro
Guerini, 2004
42004
Digital transformation and business model innovation in the film industry: The case of movieday. it
A Solidoro, G Viscusi
Technology and Creativity: Production, Mediation and Evaluation in the …, 2020
32020
Oltre il libro elettronico. Il futuro dell'editoria libraria
A Solidoro, N Cavalli
Guerini, 2008
22008
Narrative and Performance: Reconceptualizating the Relationship in the Videogames Domain
A Solidoro
University of Huddersfield, 2008
22008
Mechanisms to Engage an Online Community in Crowdsourcing: Insights from an Idea Contest in Training
A Solidoro, F Aleotti, G Viscusi, CL Tucci, D Diamantini
puntOorg International Journal 6 (2), 196-212, 2021
12021
Quale futuro? Il fabbisogno formativo dei bibliotecari. Indagine sugli addetti delle biblioteche pubbliche italiane
A Solidoro, I Bua, C Caldarusa
Ledizioni, 2020
12020
Cultura, partecipazione e territorio nell’era di Facebook e Youtube
A Solidoro, DG della Conoscenza
12012
Convergence of digital media and information growth in newpapers: A case study
A Solidoro, G Viscusi
12010
Emergent issues in information growth and mediation: organizational practices and design in newspapers evolution
A Solidoro, G Viscusi
LAEMOS Proceedings 2010, 2010
12010
Corporate Digital Storytelling
A Solidoro
Manuale di Storytelling, Raccontare con efficacia prodotti, marchi e …, 2009
12009
Storia e teorie dell'ipermedialità: visual culture, immersività, ipermedialità
P Carbone, P Ferri, A Solidoro, G Cacciola
Editoria multimediale. Scenari, 40-55, 2004
12004
Crowd mining as a strategic resource for innovation seekers
R Bonazzi, G Viscusi, A Solidoro
Technovation 132, 102969, 2024
2024
Le sfide organizzative dell'approccio quantitativo alla gestione delle risorse umane
A Solidoro
SVILUPPO & ORGANIZZAZIONE, 30-36, 2023
2023
Crowd mining as a strategic resource
G Viscusi, R Bonazzi, A Solidoro
Proceedings of the Strategic Management Society (SMS) 42nd Annual Conference …, 2022
2022
Distributed sensemaking and organizing in Crowdsourcing: a case study
A Solidoro, G Viscusi, F Aleotti
IMPRESA PROGETTO 3, 2022
2022
Trasferimento di competenze di design thinking per cambiare il modello di servizio pubblico: il caso NewLib
A Solidoro, C Caldarusa, G Viscusi, B Quacquarelli
PROSPETTIVE IN ORGANIZZAZIONE, 2021
2021
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20