Folgen
Robert Lipp
Robert Lipp
Frankfurt University of Applied Sciences
Bestätigte E-Mail-Adresse bei fit.fra-uas.de - Startseite
Titel
Zitiert von
Zitiert von
Jahr
Verletzungen auf dem Schulhof–Eine Analyse individueller und kontextueller Faktoren
S Stadtmüller, A Klocke, A Giersiefen, R Lipp
Das Gesundheitswesen 80 (02), 183-190, 2018
52018
Adolescent school injuries and classroom sex compositions in German secondary schools
A Filser, S Stadtmüller, R Lipp, R Preetz
BMC public health 22, 1-11, 2022
42022
Cosmopolitan Relationships in CouchSurfing: an explorative analysis of a Web 2.0 platform
R Lipp
opus, 2012
42012
Approaching the causes of unintentional injuries in the school environment: a panel analysis of survey data from Germany
S Stadtmüller, A Klocke, A Giersiefen, R Lipp, C Wacker
Journal of school health 92 (2), 148-156, 2022
22022
Using Record Linkage to improve matching rates of subject-generated ID-codes–A practical example from a panel study in schools
R Lipp
Survey Methods: Insights from the Field (SMIF), 2021
22021
Gesamtergebnisbericht zur Panelstudie" Gesundheitsverhalten und Unfallgeschehen im Schulalter"
A Klocke, S Stadtmüller, R Lipp, J Track, C Wacker, A Giersiefen
DEU, 2021
12021
Mobbing tut weh!–Zum Zusammenhang von Klassenklima und Verletzungsgeschehen
R Lipp
Das Gesundheitswesen 81 (08/09), 4G-4, 2019
2019
Sharing: Teilen in Frankfurt Bornheim
C Leyhe, A Klocke, R Lipp
DEU 9, 18, 2017
2017
Cosmopolitan Relationships in CouchSurfing: An Explorative Analysis of a Web 2.0 Platform [[Elektronische Ressource]]
R Lipp
Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2012
2012
Verletzungen auf dem Schulhof–Eine Analyse individueller und kontextueller Faktoren Injuries in the Schoolyard: An Analysis of Individual and Contextual Factors
S Stadtmüller, A Klocke, A Giersiefen, R Lipp
CHRISTINE LEYHE, ANDREAS KLOCKE
R LIPP
Einfach nur Pech gehabt oder steckt mehr hinter Schulunfällen?
R Lipp, A Giersiefen, S Stadtmüller, A Klocke
Die Forschungsaktivitäten der DGUV, 12, 0
Das System kann den Vorgang jetzt nicht ausführen. Versuchen Sie es später erneut.
Artikel 1–12