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Hansjoerg Gaus
Hansjoerg Gaus
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Does flow influence the brand image in event marketing?
J Drengner, H Gaus, S Jahn
Journal of advertising research 48 (1), 138-147, 2008
3002008
Trust, commitment, and older women: Exploring brand attachment differences in the elderly segment
S Jahn, H Gaus, T Kiessling
Psychology & Marketing 29 (6), 445-457, 2012
1492012
Creating Loyalty in Collective Hedonic Services: The Role of Satisfaction and Psychological Sense of Community
J Drengner, S Jahn, H Gaus
Schmalenbach Business Review 64 (1), 59-76, 2012
762012
Temporary communitas and willingness to return to events
S Jahn, TB Cornwell, J Drengner, H Gaus
Journal of Business Research 92, 329-338, 2018
502018
Nachhaltige Umweltberatung
R Stockmann, W Meyer, H Gaus, U Kohlmann, J Urbahn
Evaluation eines Förderprogramms der Deutschen Bundesstiftung Umwelt …, 2001
48*2001
Consumer Response to Negative Media Information About Certified Organic Food Products
CE Müller, H Gaus
Journal of Consumer Policy 38 (4), 387-409, 2015
472015
The Counterfactual Self-Estimation of Program Participants Impact Assessment Without Control Groups or Pretests
CE Mueller, H Gaus, J Rech
American Journal of Evaluation 35 (1), 8-25, 2014
422014
Psychic distance and cross–border cooperation of SMEs: An empirical study on Saxon and Czech entrepreneurs’ interest in cooperation
C Zanger, R Hodicová, H Gaus
Journal for East European Management Studies 13 (1), 40-62, 2008
392008
Der Beitrag der Service-Dominant Logic zur Weiterentwicklung der Markenführung
J Drengner, S Jahn, H Gaus
Die Betriebswirtschaft 73 (2), 143-160, 2012
292012
Die Passfähigkeit zwischen Produkt und Kommunikationsinhalt beim Eventmarketing–Eine empirische Studie unter Anwendung der Korrespondenzanalyse
J Drengner, H Gaus, C Zanger
Jahrbuch der Absatz-und Verbrauchsforschung 50 (4), 411-431, 2004
272004
Assessing the Performance of the “Counterfactual as Self-Estimated by Program Participants” Results From a Randomized Controlled Trial
CE Mueller, H Gaus
American Journal of Evaluation 36 (1), 7-24, 2014
262014
Wertesystem-Segmentierung im Automobilmarketing
H Gaus
Springer-Verlag, 2000
23*2000
Developing a documentation system for evaluating the societal impact of science
B Wolf, M Szerencsits, H Gaus, CE Müller, J Heß
Procedia Computer Science 33, 289-296, 2014
212014
Events and loyalty formation: The role of satisfaction, felt community, emotional experience, and frequency of use
C Zanger, J Drengner, S Jahn, H Gaus
Stand und perspektiven der eventforschung, 151-165, 2010
202010
Evaluating Free-Choice Climate Education Interventions Applying Propensity Score Matching
H Gaus, CE Mueller
Evaluation Review 35 (6), 673-722, 2011
142011
Predicting research productivity in international evaluation journals across countries
CE Mueller, H Gaus, I Konradt
Journal of MultiDisciplinary Evaluation 12 (27), 79-92, 2016
122016
Wertesysteme und Automobilkauf: eine empirische Untersuchung
C Zanger, G Baier, H Gaus
Fundierung des Marketing: Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als …, 2004
122004
A two-step approach to evaluating sustainability-related consumer education interventions
H Gaus, CE Mueller
Journal of cleaner production 140, 1850-1859, 2017
112017
Das Internet als Instrument zur Klimaschutzaufklärung von Verbrauchern: Eine empirische Untersuchung zu Wirkung und Wirkungsweise eines Informationsportals
H Gaus, CE Müller
Umweltpsychologie 17 (1), 36-59, 2013
102013
Means-End Chains für Automobile: eine Laddering-Anwendung
H Gaus, S Oberländer, C Zanger
na, 1997
101997
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